torstai 14. kesäkuuta 2012

Quick, before they die!

Tässä jokunen pikaotos pihan tämänhetkisestä tilasta. Toivotaan että tilanne on nätimpi pitemmällä kesää. Ei todellakaan tänä keväänä ole ollut energiaa siemenestä kasvattaa kukkia, vaikka niinkin olen menestyksellä tehnyt. Ai, onhan minulla muutamia siemeniä tuolla; maloppia, kelloköynnöstä ja tuoksuhernettä (myöhässä laitettuna, nousisipa!) Eräänäkin kesänä minulla oli ihania pikkuisia Petunioita parvekkeella. Voivat hyvin koko kesän. Viime kesänä kaikki meni pieleen, saanen syyttää synnytys- ja imetyshuuruja. Katsotaan miten tänä vuonna käy. Tosin tuo yksivuotias on aika rakastunut näihin minun taimiin. Josko ne pysyisivät ehjänä ja pikku silppurini oppisi pitämään näppinsä kurissa.

Here are some quick shots of my summer flowers and plants. I hope the 'garden' will look a lot prettier later in the summer. Still got some seeds to plant and flowers to move to different pots. And more flowers waiting in the local market... :)

Unfortunately my 1-year-old daughter is very intrested in destroying the plants. We'll see whether they survive the summer or not.

Äitin kasvattama samettikukka

kerrottu riippapetunia

kerrottu riippapetunia

värivalinta oli minulle yllätys, mutta kotona siitä tulikin suosikkini

perennapenkissä nousee neilikkaa, maariankelloa ja sormustinkukkaa

Tunkeilija naapurista. Kävi rouva seinän takaa kysymässä haittaako, lupasi tulla kitkemään pois jos. Ei tarvinnut tulla.

Kaikki kesken.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti